Întreabă-ne orice!

Copywriting

#WEBAZ

Texte pe care le citești cu plăcere!

Prin formule de calcul matematice și prin cuvinte dulci și aromatice te lași sedus de aroma și savoarea unui text pe care îl citești cu sufletul.

Formula AIDA

A (attention) – atrage atenția publicului țintă.
I (interest) – stârnește interesul publicului țintă.
D (desire) – provoacă dorința publicului țintă.
A (action) – propune-i publicului țintă să îndeplinească o acțiune concretă.

Formula APSA

A (attention) – captează atenția cu ajutorul Titlului.
P (problem) – descrie detaliat problema publicului țintă.
S (solution) – arată-i o soluție clară a problemei.
A (action) – propune-i o acțiune concretă pentru rezolvarea problemei.

Formula PAS

P (problem) – descrie problema publicului țintă.
A (agitation) – amplifică durerea, fă-o mai importantă, mai acută, spune-i că trebuie rezolvată imediat, adaugă emoții.
S (solution) – arată-i publicului țintă Soluția problemei.

Formula IDCA

I (interest) – stârnește curiozitatea publicului țintă.
D (desire) – arată-i de ce soluția ta este una potrivită.
C (conviction) – explică-i clientului ce avantaje are dacă cumpără de la tine.
A (action) – îndeamnă-l la acțiune.

Formula ODA

O (offer) – prezintă oferta în titlu, iar în continuare descrie detaliile.
D (deadline) –  limitează cantitatea disponibilă a produsului sau timpul pe care îl are la dispoziție.
A (action) – arată-i cititorului acțiunea concretă pe care trebuie s-o îndeplinească.

Formula PPPP

P (picture) – creează o imagine frumoasă a produsului sau serviciului oferit.
P (promise) – promite-i clientului că rezultatul va fi conform așteptărilor.
P (prove) – demonstrează-i că acest lucru este realizabil, arată-i dovezi convingătoare că produsul / serviciul merită investiția.
P (push) – propune-i să facă o acțiune concretă.

"Nu am înțeles nimic!"

Formula PMHS

P (pain) – indică durerea publicului țintă în Titlu.
M (more pain) – amplifică durerea, scrie despre consecințele și reacțiile adverse care pot apărea.
H (hope) – spune-i că problema poate fi rezolvată și știi cum îl poți ajuta.
S (solution) – convinge-l că soluția pentru problema lui este anume produsul / serviciul tău și îndeamnă-l la acțiune.

Formula QUEST

Q (qualify) – specifică clar pentru cine este textul tău.
U (understand) – spune-i publicului țintă că îi înțelegi problema și durerea.
E (educate) – arată valoarea produsului tău.
S (stimulate) – explică care vor fi avantajele clientului tău dacă îți va cumpăra produsul.
T (transition) – îndeamnă clientul la acțiune.