Prin formule de calcul matematice și prin cuvinte dulci și aromatice te lași sedus de aroma și savoarea unui text pe care îl citești cu sufletul.
A (attention) – atrage atenția publicului țintă.
I (interest) – stârnește interesul publicului țintă.
D (desire) – provoacă dorința publicului țintă.
A (action) – propune-i publicului țintă să îndeplinească o acțiune concretă.
A (attention) – captează atenția cu ajutorul Titlului.
P (problem) – descrie detaliat problema publicului țintă.
S (solution) – arată-i o soluție clară a problemei.
A (action) – propune-i o acțiune concretă pentru rezolvarea problemei.
P (problem) – descrie problema publicului țintă.
A (agitation) – amplifică durerea, fă-o mai importantă, mai acută, spune-i că trebuie rezolvată imediat, adaugă emoții.
S (solution) – arată-i publicului țintă Soluția problemei.
I (interest) – stârnește curiozitatea publicului țintă.
D (desire) – arată-i de ce soluția ta este una potrivită.
C (conviction) – explică-i clientului ce avantaje are dacă cumpără de la tine.
A (action) – îndeamnă-l la acțiune.
O (offer) – prezintă oferta în titlu, iar în continuare descrie detaliile.
D (deadline) – limitează cantitatea disponibilă a produsului sau timpul pe care îl are la dispoziție.
A (action) – arată-i cititorului acțiunea concretă pe care trebuie s-o îndeplinească.
P (picture) – creează o imagine frumoasă a produsului sau serviciului oferit.
P (promise) – promite-i clientului că rezultatul va fi conform așteptărilor.
P (prove) – demonstrează-i că acest lucru este realizabil, arată-i dovezi convingătoare că produsul / serviciul merită investiția.
P (push) – propune-i să facă o acțiune concretă.
P (pain) – indică durerea publicului țintă în Titlu.
M (more pain) – amplifică durerea, scrie despre consecințele și reacțiile adverse care pot apărea.
H (hope) – spune-i că problema poate fi rezolvată și știi cum îl poți ajuta.
S (solution) – convinge-l că soluția pentru problema lui este anume produsul / serviciul tău și îndeamnă-l la acțiune.
Q (qualify) – specifică clar pentru cine este textul tău.
U (understand) – spune-i publicului țintă că îi înțelegi problema și durerea.
E (educate) – arată valoarea produsului tău.
S (stimulate) – explică care vor fi avantajele clientului tău dacă îți va cumpăra produsul.
T (transition) – îndeamnă clientul la acțiune.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |