web de la A-Z

BRANDING

Brandurile fac diferența, de aceea ele au o importanță majoră. Loialitatea față de brand este dovada faptului că preferințele consumatorului nu sunt întotdeauna determinate de cel mai mic preț. Brandurile scad elasticitatea prețului și asta înseamnă că brandurile vor cere și vor primi prețuri mai mari pentru faptul că sunt unice și nu pot fi repetate de alte produse sau servicii.

Brief-ul

Este de fapt, un document redactat de catre un client catre agentia de publicitate, ce contine informatii relevante despre firma, produse sau servicii. Brieful poate fi realizat si impreuna cu agentia. Fara un brief nu poate avea loc procesul de creatie, indiferent daca vorbim despre realizarea unui logo, crearea unui site web sau servicii de branding complete.

Cercetare

Contine informații despre companie, istoric, evoluție, piață, competiție, demersurile anterioare de comunicare și promovare, situația actuală a companiei, stabilirea unui set de referinte si asocieri, target de piata, etc. Fara aceasta etapa, nu avem la ce ne raporta. Vom putea realiza un logo, dar cu o imagine denaturata.

Concept

Este etapa in care se deseneaza, se schiteaza concepte pe hartie. Designerii cu aptitudini grafice vor realiza forme si reprezentari, vor face incercari, teste, vor evalua culori. Este partea cea mai creativa a procesului de realizare logo.

Prezentare

Conceptele alese si vectorizate vor fi transpuse in prezentari. Acestea au rolul de a sublinia identitatea fiecarui concept de logo, pentru a usura alegerea clientului și mai au rolul de a proiecta logo-ul pe diferite materiale: carti de vizita, roll-up, bannere, firme luminoase, sticla, lemn, pixuri, automobile, pentru a intelege mai bine valoarea lui si aplicarea în diverse locuri.

web de la A-Z

Care sunt avantajele unui Brand Diferit?

Brandingul este procesul prin care dai sens organizației tale, companiei, produselor sau serviciilor specifice prin crearea și modelarea unei mărci în mintea consumatorilor. Brandingul Diferit este o strategie concepută de organizații pentru a ajuta oamenii să-și identifice și să experimenteze rapid brandul prin care le ofere un motiv pentru a-și alege produsele în funcție de competiție.

web de la A-Z

Ce avantaje îți oferă un Branding Eficient?

0 +

Branduri Create

0 +

Clienți Fericiți

0M +

Impact Vizual

De ce realizarea Logo-ului este importanta?

Crearea logo-ului costa atat cat investesti. 89% din firmele start-up din Romania falimenteaza in primii 3 ani. Si da, unul din motive este realizarea logo-ului defectuoasa. De la brand name si creare logo porneste toata structura identitatii vizuale. Cu o imagine denaturata, un logo care nu reprezinta firma, decat cel mult ego-ul managerului, rezultatele vor fi previzibile. 

web de la A-Z

Să înțelegem ce servicii pot constitui un Brand de succes:

 

  • Numele de firma — cuvântul sau cuvintele utilizate pentru a identifica o companie, un produs sau un serviciu;
  • Creare logo — marca vizuală care identifică brandul;
  • Slogan — spre exemplu sloganul companiilor Petrom: “Esența mișcării” sau McDonald’s: “I’m lovin’it”;
  • Grafica — spre exemplu panglica dinamică de culoare albă pe sticla de Coca-cola este o parte componentă a brandului;
  • Forma — aici drept exemplu ne poate servi forma mașinilor Volkswagen Beetle, care este unică în felul său și este marca comercială a acestui brand;
  • Culoare — Owens Corning este singurul brand de izolație din sticlă care poate fi de culoare roz;
  • Sunet — un ton unic sau un set de note prin care se identifică un brand. Un exemplu în acest sens este NBC chimes;
  • Miros — spre exemplu parfumul Nr.5 Chanel, cu miros de trandafir și iasomie este înregistrat ca marcă comercială a acestui brand;
  • Gust — drept exemplu ne poate servi brandul companiei Kentucky Fried Chicken, care este o marcă comercială înregistrată, ce conține o rețetă specială cu 11 ierburi și condimente pentru a pregăti pui prăjit.
AZ

Hai să ne cunoaștem

Contactează-ne prin E-mail!
Să vorbim!

Sună la orice ora și vorbim despre ideea ta.

Despre noi!

Echipă dedicată mediului Online.

Unde ne găsești?

Pe internet. Google, Facebook și Instagram.

Țineți aproape
Să vorbim!

Sună-ne la orice oră și vorbim despre orice.

Despre noi!

Echipă dedicată mediului Online.

Unde ne găsești?

Pe internet. Google, Facebook și Instagram

Țineți aproape!