web de la A-Z
BRANDING
Brandurile fac diferența, de aceea ele au o importanță majoră. Loialitatea față de brand este dovada faptului că preferințele consumatorului nu sunt întotdeauna determinate de cel mai mic preț. Brandurile scad elasticitatea prețului și asta înseamnă că brandurile vor cere și vor primi prețuri mai mari pentru faptul că sunt unice și nu pot fi repetate de alte produse sau servicii.


Brief-ul

Cercetare

Concept

Prezentare

web de la A-Z
Care sunt avantajele unui Brand Diferit?
Brandingul este procesul prin care dai sens organizației tale, companiei, produselor sau serviciilor specifice prin crearea și modelarea unei mărci în mintea consumatorilor. Brandingul Diferit este o strategie concepută de organizații pentru a ajuta oamenii să-și identifice și să experimenteze rapid brandul prin care le ofere un motiv pentru a-și alege produsele în funcție de competiție.
web de la A-Z
Ce avantaje îți oferă un Branding Eficient?
Branduri Create
Clienți Fericiți
Impact Vizual
De ce realizarea Logo-ului este importanta?
Crearea logo-ului costa atat cat investesti. 89% din firmele start-up din Romania falimenteaza in primii 3 ani. Si da, unul din motive este realizarea logo-ului defectuoasa. De la brand name si creare logo porneste toata structura identitatii vizuale. Cu o imagine denaturata, un logo care nu reprezinta firma, decat cel mult ego-ul managerului, rezultatele vor fi previzibile.
web de la A-Z
Să înțelegem ce servicii pot constitui un Brand de succes:
- Numele de firma — cuvântul sau cuvintele utilizate pentru a identifica o companie, un produs sau un serviciu;
- Creare logo — marca vizuală care identifică brandul;
- Slogan — spre exemplu sloganul companiilor Petrom: “Esența mișcării” sau McDonald’s: “I’m lovin’it”;
- Grafica — spre exemplu panglica dinamică de culoare albă pe sticla de Coca-cola este o parte componentă a brandului;
- Forma — aici drept exemplu ne poate servi forma mașinilor Volkswagen Beetle, care este unică în felul său și este marca comercială a acestui brand;
- Culoare — Owens Corning este singurul brand de izolație din sticlă care poate fi de culoare roz;
- Sunet — un ton unic sau un set de note prin care se identifică un brand. Un exemplu în acest sens este NBC chimes;
- Miros — spre exemplu parfumul Nr.5 Chanel, cu miros de trandafir și iasomie este înregistrat ca marcă comercială a acestui brand;
- Gust — drept exemplu ne poate servi brandul companiei Kentucky Fried Chicken, care este o marcă comercială înregistrată, ce conține o rețetă specială cu 11 ierburi și condimente pentru a pregăti pui prăjit.