WEB de la A-Z

E-Commerce

Comerțul electronic se referă atât la comerțul online, cât și la tranzacțiile electronice. Acesta și-a mărit foarte mult popularitatea în ultimele decenii și începe să înlocuiască tot mai mult magazinele tradiționale.

WEB de la A-Z

Ce fel de business în E-commerce poți să începi?

Crearea unui magazin online nu a fost niciodată mai usoară ca și acum. Platforme cum ar fi Shopify sau WooCommerce permit și persoanelor mai puțin experte în tehnologie să creeze un magazine online.

Shopify

Shopify

Dacă ești în căutarea de o platformă pentru a începe propria afacere e-Commerce de la zero intr-un mod rapid, atunci Shopify este o alegere excelentă. În plus, pe măsură ce afacerea crește, Shopify poate crește pentru a satisface nevoile tale, oferind reduceri de transport mai bune, conturi nelimitate ale personalului și rapoarte avansate.

WooCommerce

WooCommerce

Pe când toate celelalte platforme beneficează deja de gazduire web gratuită, WooCommerce este “găzduit de la sine.” Dacă vrei să găsești o soluție pentru a crea un magazin online, cu un buget mic și o înțelegere de web developing discretă, atunci WooCommerce este opțiunea pentru tine!

Magento

Magento

În cazul în care compania ta decolează și ai nevoie de mai multă flexibilitate cu site-ul tău., atunci Magento este ideal. Magento este folosit de unele dintre cele mai mari companii din lume și scalabilitatea sa este aparent nesfârșită. În timp ce ați putea recunoaște un magazin creat cu Shopify doar uitându-te la el, Magento are o gamă largă de teme pentru a face site-ul unic.

WEB de la A-Z

Avem cele mai bune soluții

Pe scurt, un e-commerce (comerț electronic) este doar procesul de cumpărare și de vânzare a produselor prin mijloace electronice, cum ar fi aplicațiile mobile și internet.

Comerțul electronic se referă atât la comerțul online, cât și la tranzacțiile electronice. Acesta și-a mărit foarte mult popularitatea în ultimele decenii și începe să înlocuiască tot mai mult magazinele tradiționale.

Un e-commerce îți permite să vinzi și să cumperi produse 24 de ore pe zi, fară a fi nevoit să fi prezent fizic într-un magazin tradițonal. Totuși, a avea un magazin e un plus care te va ajuta în atingerea obiectivelor.

Shopify
0%
WooCommerce
0%
Magento
0%

WEB de la A-Z

Cum funcționează?

WEB de la A-Z

Care sunt Avantajele unu Magazin Online?

Crearea unui e-commerce nu a fost niciodată mai usoară ca și acum. Platforme cum ar fi Shopify sau WooCommerce permit și persoanelor mai puțin experte în tehnologie să creeze un magazine online.

Sunt demult apuse zilele în care figuri profesionale ca și Web Developers sau Web Designers sunt necesare pentru a crea și gestiona o astfel de activitate.

În zilele noastre, modelele de design și sistemele WYSIWYG (what you see is what you get) permit persoanelor să pornească un magazin de comerț electronic în câteva minute.

Iată 7 avantaje pentru care ar trebui să-ți deschizi un e-commerce:

Global Reach: Cu un magazin fizic ești limitat geografic la piețele din apropiere, de exemplu, dacă ai un magazin în București și vrei să vinzi în Alba Iulia, trebuie să deschizi o altă locație fizică.

Un e-commerce nu are această limitare. Poți vinde oricui, oriunde în lume prin intermediul comerțului electronic digital.

Întodeauna deschis: Activitățile fizice au de obicei ore limitate, dar un magazin online de comerț electronic rămâne “deschis” 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână, 365 de zile pe an. Acest lucru este extrem de convenabil pentru client și o oportunitate excelentă pentru comercianți.

Reduce costurile: Companiile ce folosesc comerțul electronic au costuri de funcționare semnificativ mai mici decât magazinele tradiționale. Nu există nici o chirie, nici un personal de a angaja și de a plăti, și costuri fixe de operare mai mici.

Gestiunea automatică a inventarului: Este mult mai ușor să automatizați gestionarea stocurilor prin utilizarea instrumentelor electronice online și a furnizorilor terți. Acest lucru a salvat companiile de comerț electronic miliarde de dolari în inventar și costurile de exploatare.

Gestiunea inventarului a devenit tot mai sofisticată. Acum îți poți gestiona acțiunile pe mai multe canale cu ușurință. Prin urmare poți vinde și urmări acțiunile, cum ar fi în piețele ca eBay, Amazon, Etsy sau un magazin fizic.

Marketig de precizie: Comercianții online pot colecta o cantitate incredibilă de date despre consumatori pentru a se asigura că vizează persoanele potrivite pentru a vinde produsele lor.

Acest lucru reduce costul de achiziție a clientului și permite companiilor de e-commerce să rămână extrem de agile. Imagineză-ți posibilitatea de a viza doar perosoanele de sex masculin cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, care trăiesc în zonele urbane. Asta e marketing de precizie, și astfel de tehnică nu se poate aplica cu un magazin tradițonal.

Poziție a magazinului independentă: un propietar a unui magazin online, nu este legat de un singur loc atunci când îl gestionează. 

E de ajuns un laptot și o conexiune la internet pentru a-ți putea administra afacerea.

AZ

Hai să ne cunoaștem

Contactează-ne prin E-mail!
Să vorbim!

Sună la orice ora și vorbim despre ideea ta.

Despre noi!

Echipă dedicată mediului Online.

Unde ne găsești?

Pe internet. Google, Facebook și Instagram.

Țineți aproape
Să vorbim!

Sună-ne la orice oră și vorbim despre orice.

Despre noi!

Echipă dedicată mediului Online.

Unde ne găsești?

Pe internet. Google, Facebook și Instagram

Țineți aproape!