Întreabă-ne orice!

#WEBAZ

SOLUȚII CRM-ERP

choice

Funcționalități pentru aplicații CRM-ERP

Aplicații WEB integrate pentru automatizarea firmelor mici și mijlocii Vă oferim claritate operațională necesară pentru a urmări toate activitățile din firmă.

01

Aplicație online în care au acces angajații, fiecare având un rol cu drepturi de acces bine delimitate.

02

Implementare funcționalități noi, la solicitarea dvs într-un timp foarte scurt și sincronizare cu toate dispozitivele fără a instala update-uri.

03

Nu este nevoie să achiziționați servere, să instruiți administrator de rețea sau alt personal tehnic.

04

Aplicația rulează în cloud, dvs doar o folosiți imediat.

Flexibilitate, functionalitate și management performant!

Anul 2020 a fost un an al provocărilor de tot felul și totuși, a fost un an al schimbării poziției soluțiilor informatice pe piață românească și internațională. Oamenii au fost nevoiți să își mute sediul acasă și să găsească soluții de team online. Soluțiile informatice, au fost cu siguranță punctul forte al companiilor, deoarece ele au capacitatea de a gestiona de oriunde aspectele financiare ale companiilor.

Deține controlul afacerii tale direct de pe Telefonul Mobil!
Un sistem informatic integrat personalizat afacerii dumneavoastră poate îmbunătăți sau chiar rezolva eventualele probleme care pot să apară în companie.
Add Your Heading Text Here

Funcționalitate maximă prin implemntarea ERP și CRM

Integrarea sistemelor ERP și CRM permite companiilor să efectueze operațiuni care nu sunt posibile atunci când folosesc aceste soluții separat. Pentru început, diferite departamente din cadrul unei afaceri (Vânzări, Marketing și Financiar, etc.) vor putea împărtăși datele mai ușor și mai rapid. Mai mult, odată ce o afacere finalizează integrarea celor două sisteme, accesul la datele lor va fi posibil de pe o singură stație de lucru. Utilizatorii nu vor fi nevoiți să comute între două sisteme diferite și se vor reduce considerabil situațiile în care datele vor fi duplicate. În cele din urmă, integrarea oferă o gestionare îmbunătățită a facturării, precum și colectarea și vizibilitatea mai precisă a datelor, ceea ce duce la o productivitate sporită.

#WEBAZ CRM-ERP

O soluție CRM-ERP oferă afacerii nenumărate îmbunătățiri!

Facilitează integrarea informațiilor din arii de activitate precum: producție, vânzare și distribuție, resurse umane, contabilitate, etc.;
Îmbunătățește calitatea serviciilor oferite clienților, acest lucru având efecte benefice asupra imaginii companiei pe piață;
Completează spațiul informaţional gol din interiorul organizației;
Asigură schimbul de informații și integrarea lor nu numai între departamentele unei companii cât și între companiile din cadrul unui grup;
Permite integrarea tehnologiilor de ultimă oră precum cele de transfer electronic de fonduri, comerț electronic, etc.;
Elimină probleme curente precum stocurile insuficiente de materii prime și materiale, productivitatea, satisfacerea cerințelor clienților, problemele de inventar, cash-flow, etc;
Nu se adresează doar problemelor curente ale unei afaceri, dar permite și îmbunătățirea sau rafinarea continuă a proceselor;
Oferă instrumentele potrivite pentru luarea deciziilor precum rapoarte, Data Mining, etc.